Migdia COPE a Catalunya i Andorra (06/05/2024) - 14:20

Aquest dilluns és l'últim dia en què està permès publicar enquestes o difondre'n dades relatives. Fins ara, tots apunten que Salvador Illa guanyaria els comicis amb 40 escons.

00:00

Carlos Losada

Barcelona - Publicado el - Actualizado

1 min lectura

Aquest dilluns és l'últim dia en què està permès publicar enquestes o difondre'n dades relatives. Ara com ara, els estudis demoscòpics que s'han fet públics apunten tots a la mateixa direcció. El PSC, liderat per Salvador Illa té tots els números de guanyar els comicis, segons revelen les dades, que situen els socialistes al voltant dels 40 escons.

L'Ajuntament de Barcelona vol definir un nou model de pacificació i descarta repetir els eixos verds de l'Eixample, és a dir, les superilles. Tot això després que la justícia hagi tombat els projectes de Consell de Cent, Borrell i fa pocs dies el del carrer Rocafort.

El 2023 a Catalunya es van produir un total de 208.266 accidents de treball, dels quals el 55% van requerir que la persona afectada demanés la baixa. Aquests episodis van provocar 103 morts durant l'any passat, un 12% més.

Escucha en directo

En Directo COPE BARCELONA

COPE BARCELONA

Programas

Último boletín

18:00H | 26 FEB 2025 | BOLETÍN