TRAM

TRAM llança una campanya provocadora incitant els usuaris a no validar

Amb un missatge directe, la campanya contra el frau utilitza la psicologia inversa i dona una instrucció contrària a lesperada

Redacción digital

Madrid - Publicado el

1 min lectura

El tramvia llança aquest dilluns una campanya antifrau per conscienciar les persones que utilitzen el transport públic de la necessitat de validar el títol de transport en cada viatge. Sota el claim Cola’t, la campanya utilitza la psicologia inversa i dona una instrucció contrària a l’esperada. A més a més, s’informa de les conseqüències de cometre frau o sigui haver de pagar una multa de 100 euros.

Després de dos anys de pandèmia, el tramvia ja s’apropa a les dades de validacions del 2019 i és per aquest motiu que es llança aquesta campanya, segons informen des de la companyia en un comunicat. Actualment, del total d’inspeccions realitzades durant el primer semestre de l’any, un 2,12% a la xarxa Trambaix i un 2,86% a la xarxa Trambesòs acaben en un expedient sancionador. El primer semestre del 2019 les sancions sobre el total d’inspeccions va ser de l’1,34% al Trambaix i de l’1,90% al Trambesòs.

La campanya té una durada d’un mes i es podrà veure en els suports offline i online del tramvia. A més a més, la campanya anirà acompanyada d’un augment de la inspecció a totes dues xarxes.