ACTUALITAT

L'impacte en el consumidor de l'afer Shakira-Piqué

No només han influït en les marques que han esmentat sinó també en moltes altres que han agafat frases literals de la cançó i s'han aprofitat per fer anuncis de publicitat.

Redacción digital

Madrid - Publicado el - Actualizado

1 min lectura

Avui analitzarem el rebombori que ha creat l'última cançó de Shakira i ho farem amb

Ens ha sorprès a tots una mica, són dos personatges molt mediàtics i tot el que és la seva vida té un interès i a més a més hi ha una exposició social de sentiments no només per aquesta cançó sinó que també per les dues anteriors que va publicar Shakira.

Els mitjans també han dit que és tota una eina per treure diners i de fet han tret molts diners en poc temps. Els éssers humans d'alguna manera necessitem ídols , i per això té tant de pes la premsa rosa a les nostres vides. Aquesta

de vegades és fictícia o real, esportistes i música són els ídols que mouen més masses, a més a més són atractius, intel·ligents, han triomfat en el seu àmbit i cadascú té els seus propis seguidors, però també tenen els seus contraris com Barça - Madrid. Han donat a veure què tenien una situació idíl·lica i molta gent enveja això.

Sí, som extremadament manipulables, es podria dir que és com una mena de miopia social, tots fem el mateix. Si tots els teus amics o família han escoltat la cançó, tu també ho faràs.

S'han aprofitat molt bé i molt ràpid. No sé si Shakira jo havia parlat amb les marques abans de publicar la cançó però Piqué ja promocionat

i

.

No només han influït en les marques que han esmentat sinó també en moltes altres, on per exemple han fet jocs amb paraules que surten a la cançó, com pot ser "

" o "salpique", és a dir, han agafat frases literals de la cançó i s'han aprofitat per fer anuncis de publicitat.