Migdia Cope Catalunya i Andorra
"García" un heroi dels anys 60

CINEMA

"García" un heroi dels anys 60

Versió d'un gran còmic que, fins i tot, respecta les seves vinyetes inicials.

00:00

"García" un heroi dels anys 60

Redacción digital

Madrid - Publicado el - Actualizado

1 min lectura

L'home que menja cinema, Taisán Kao, ens fa propostes de pel.lícules i sèries per veure aquest cap de setmana.

Avui ens repassa tres sèries de diferents plataformes i diferents estils.

"García"

La sèrie ens trasllada a una Espanya actual en la qual Antonia (Veki Velilla), una periodista de recerca, es veu embolicada en una conspiració per a acabar amb la democràcia.

Antonia dona amb l'existència d'un superagente criogenizado, García (Francisco Ortiz), creat en un laboratori en els anys 50 pels serveis secrets del general Franco.

És un soldat perfecte que es trobarà en despertar amb un món molt diferent al que recorda. Units per l'atzar es veuran obligats a intentar parar la recentment descoberta conjura política que amenaça amb acabar amb la democràcia en favor d'una nova i brutal dictadura.

Programas

Último boletín

18:00H | 10 MAR 2025 | BOLETÍN

Más directos
thumb

COPE emisión nacional

Poniendo las Calles

Con "El Pulpo"

  
  • 1 Directo
  • Emisoras
  • Recomendados
  • { "from": 90, "to": 359, "title": "Poniendo las Calles", "lead": "Con \"El Pulpo\"", "horario": "01:30h - 06:00h", "platform": "", "image": "/uploads/2024/07/03/66857c1f9e812.jpeg", "track": { "id": 1619, "track": "https://net1-cope-flucast.flumotion.com/cope/net1.mp3.m3u", "type": null }, "head": null, "priority": true, "categoryId": 164, "description": "Poniendo las calles es un programa de radio presentado por Carlos Moreno El Pulpo. De lunes a viernes, en directo, de 1:30h a 6h. Historias humanas, reportajes, buena música y un claro protagonismo de los ponedores, esos oyentes fieles al programa.", "se": [] }
    thumb
    01:30h - 06:00h

    Poniendo las Calles

Ver toda la programación