solidaridade con valencia

O grupo Caja Rural dona 3,3 millóns de euros para os damnificados pola DANA

Asimismo, a entidade financieira puxo en marcha unha serie de medidas para axudar á recuperación das zonas devastadas e das empresas afectadas 

Un hombre realiza tareas de limpieza en una de las zonas afectadas por la DANA, a 10 de noviembre de 2024, en Massanassa, Valencia, Comunidad Valenciana

Europa Press

Un hombre realiza tareas de limpieza en una de las zonas afectadas por la DANA

José Luis Ramudo

Lugo - Publicado el

2 min lectura

Tras os devastadores efectos da DANA ocorrida a semana pasada, o Grupo Caja Rural acordou de maneira urxente a doazón de 3,3 millóns de euros como axuda directa aos afectados, que se suma ás numerosas doazóns individuais que están a realizar cada unha das caixas rurais asociadas. Tamén activou diversas medidas individuais en axuda dos seus socios e clientes das zonas castigadas pola catástrofe.

  • Cabe destacar que catro das súas caixas asociadas atópanse directamente nas áreas máis afectadas: Caixa Popular, Caixa Rural d’Algemesí, Caixa de L’Alcúdia e Caixa Rural de Albal.

Nun comunicado, o grupo lembra que a axuda intercooperativa, o arraigamento territorial e a colaboración ao desenvolvemento económico-social da contorna natural na que opera forman parte da súa identidade. Por iso, engade, quere facer valer o seu papel ineludible como actor esencial de apoio ás comunidades locais onde exerce a súa actividade.

outras medidas de apoio

Ademais destas doazóns directas, Caja Rural está a traballar moi activamente para impulsar diversas solucións dirixidas aos afectados, habilitando todos os medios que dispón ao seu alcance para poder ofrecer maiores facilidades de pago.

Tamén, precisa, a posibilidade de acollerse á moratoria no pago nas condicións previstas na normativa recentemente aprobada, liñas de financiamento ao 0%, retirada gratuíta de diñeiro nos caixeiros das zonas afectadas, axuda para o uso da banca electrónica, etc.

oficinas operativas canto antes

Adicionalmente, está a poñer todos os medios ao seu alcance para que as oficinas que se viron afectadas polo temporal poidan volver estar operativas canto antes, co inestimable apoio dos seus empregados, precisa, que mostraron desde o primeiro momento a súa plena dispoñibilidade para prestar a axuda necesaria en favor dos clientes e socios.

Con todas estas medidas, as entidades que conforman o Grupo demostran o seu claro compromiso tanto cos territorios afectados como cos seus empregados, socios e clientes, facendo todo o posible para facer valer a banca de proximidade, na súa dobre vertente financeira e social.

Temas relacionados

Escucha en directo

En Directo COPE LUGO

COPE LUGO

En Directo COPE MÁS LUGO

COPE MÁS LUGO

Herrera en COPE

Herrera en COPE

Con Carlos Herrera

Lunes a viernes de 06:00h a 13:00h

Programas

Último boletín

12:00H | 13 NOV 2024 | BOLETÍN